att bränna sig hör till yrket..eller?

Hejsan!
Glömde nämna att jag brände mig igår igen när jag skulle ta ut tårtbotten från ugnen, så har värsta brännsåret på fingret nu...men det hör väl till yrket? eller? När jag brände mig på jobbet första gången visade de som jobbade där alla ärr de har på armar och händer, lixom är det meningen eller nått att man ska ha massa brännsårsärr på armarna om man är bagare? :o tror inte det, får ta och vara lite försiktigare :D
Iaf, jobbet idag gick ganska fort faktiskt och när jag kom hem laga jag mat och somnade (a) kollade på degrassi och nu sitter jag här och lider av dendär jävla huvudvärken igen :/ så ska lägga ifrån mig datan och hämta ett stort glas isvatten och en ipren!
Later! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim