att leva med huvudvärk..

Som ni läste i tidigare inlägg hade jag huvudvärk när jag vaknade imorse och trots att jag tog en ipren innan jag åkte till skolan så gick den inte över. Det var inte normal huvudvärk heller, utan typ i bakhuvet :o känner mig helt borta haha! Men jag hade kul ändå, som alltid! Jag har nog världens underbaraste klass (nästan alla då) haha och dagen har bjudit på en massa skratt! Men aa, kom hem lagade mat och nu sitter jag här, fortfarande med denna hemska huvudvärk, men kan inte lägga mig i sängen för då somnar jag, och somnar jag är den ännu värre när jag vaknar och dessutom kmr jag inte kunna somna ikväll då så aa ;)
Men jag har börjat vant mig med att leva med huvudvärken nu efter snart 4 år, tänk er att ha ont i huvudet varje dag i 4 år. Så får jag leva mitt liv, med huvudvärk haha kul lixom! Men jag har som sagt börjat vant mig, kanske beror på att jag inte äter så mkt (?) men har faktiskt börjat bättra mig på den fronten! Så får hoppas på det bästa! Nu känner jag att det börjar bli lite ointressant information här igen.. ;) så ska sluta nu! Vi hörs mer imorgon. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim