back on track!

Tjenamors! (hur ska man börja ett inlägg egentligen?)
Första dagen tillbaka i skolan gick ändå ganska bra måste jag säga, var grymt skönt att träffa tjejerna igen, hade en hel del att ta igen ;) haha och maten var ätbar för första gången typ sen jag börja där.. men aa, dagen gick också hyfsat fort och nu har jag typ precis kommit hem. Märker i kroppen att jag inte är van att komma hem såhär sent, ögonen orkar knappt hålla sig öppna ^^ men det ska nog gå bra, har startat en maskin med tvätt eftersom jag är så grymt duktig att inte tvätta innan skolan börjar så har typ inga rena kläder... :/ hahah smart tjej hej! Men sitter iaf och väntar på middagen nu, så sjukt hungrig! Så ska bli grymt gott, sen börjar degrassi snart med :) så jag har fullt upp resten av kvällen + att jag måste hitta min och linneas skåpnyckel haha! Så vi hörs mer imorgon eller nått, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim