bye 2011, hey 2012!

Jahani, nu är det ett nytt år då, år 2012.. alltså egentligen fattar jag inte, hah det är ju bara början på ett nytt år, varför ska man göra en så stor grej av det? :O haha jaja, jag hade iaf en sjukt nice kväll/natt i enhörna igår. Vi åt god mat, gott snack och så får jag ju inte glömma min och Linneas roliga stund med kameran i vardagsrummet ;) haha ja mycket bättre än att sitta hemma! Sov kvar där och idag blev jag hämtad och jag övningskörde hem. Nu sitter jag här igen i min soffa och kollar på legally blonde, haha. Sen lite senare kommer syster med familj hit och äter middag. En riktigt bra början på det nya året. Hoppas verkligen att det här året blir mycket bättre än 2011, har några nyårslöften som jag fanimej ska hålla fast vid! Mina nya mål.
Men ska fortsätta kolla på filmen nu, god fortsättning! ♥
Bilder kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim