dags att börja vända tillbaks dygnet?

Jahapp, hej på er!
Igår kom jag i säng lite tidigare iaf, runt 12 sådär och somnade direkt! När jag vaknade imorse såg jag att jag hade smsat med folk i sömnen, piiinsamt (a) hihi menmen så kan det va ;)
Vaknade iaf runt 10 idag men gick upp runt 11 kanske och kollade på tv och åt frukost, nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Alla är lixom på praktik eller i skolan och jag är den enda typ som är ledig :/ hahah men så kan det vara, ska ju inte klaga över lite extra lov ;)
Imorgon däremot kanske jag träffar Linnea eftersom hon är ledig då, så vi får se vad vi hittar på isf om vi kanske åker till kringlaskolan och hälsar på eller om vi gör någe annat skoj :D men vi får se, inget bestämt ännu!
Talk to you gays later, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim