Dear guys, being a dick isn't going to make yours bigger..

Tjatja underbaringar!
Idag är det söndag och jag känner pressen börjar smyga sig framåt eftersom det imorgon är dags för praktik igen, seriöst jag har verkligen ingen lust! Men måste faktiskt säga att jag tkr det är väldigt skönt att det är sista veckan och att jag efter det får träffa alla tjejer tillsammans i skolan igen veckan efter det! :)
Igår iaf, jag och Linnea drog till wasahallen och kollade på innebandymatch, sen gick vi därifrån till Ica Maxi och handlade glass, BJ's :D asgott, hem och inte göra så mkt, somnade runt 12 och vaknade runt 10 imorse.. Gick upp, badade Isabella och Hugo och sen kollade vi på massa repris avsnitt av awkward haha :) Sen kollade vi lite roliga bilder inne på; wow.se :D haha så kul!
Nu har Linnea åkt hem och jag sitter och väntar på världens godaste mat!! Bror m. familj kommer hit och äter också och lilla bebisen (a) hihi så sööt! Men vi hörs mer senare eller nått, nu ska jag fortsätta deppa över att mitt älskade lov är slut nu!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim