flytta härifrån? Ja tack

Känns som att jag vill flytta här ifrån och börja om på nytt någonstans där ingen känner mig eller vet vem jag är. Göra en total makeover, säga upp kontakten med alla! Ta mina djur, mobil, data och pengar och ba sticka och se vart världen tar mig. Skulle vara så sjukt skönt nu känner jag. Jag har knappt träffat mina vänner sen praktiken började och känns som ingen har tid, lust eller ork att hitta på något längre. Tänker sluta fråga för jag vet vad man får för svar ändå. Känns bara onödigt.
Nu ska jag lägga mig och sova, glömma den här dagen och bara önska att tiden går fortare så lovet tar slut snart. Tråkigaste och segaste lovet jag någonsin haft, usch!

Förlåt för ett deprimerande inlägg men det är så jag känner nu, godnatt
Åh, New York, min dröm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim