livet är inte de dagar som passerar, det är dagarna man minns.

Heeeeej igen mina underbara läsare!
Som sagt, har inte uppdaterat alls under helgen men det visste ni redan om men förlåt igen för det :D Jag har iaf haft en kick ass helg med 3 underbara tjejer! I fredags fick vi skjuts till strängnäs där vi skulle möta louise och louise klockan 11 men det hade blivit ett litet missförstånd (tro det eller ej) så jag och linnea fick sitta på stationen och vänta tills louise kom haha då gick vi med våra onödigt stora väskor hem till louise och lämnade dom, sen drog  vi till pizzerian och käkade och sen väntade vi på andra louise  :) hon kom och vi dödade ytterligare lite tid innan vi drog och handlade mat och sen tog oss ut till aspö och hennes stuga :D vi lagade mat, kollade skräck, fick oss en liten springtur haha (rädda tjejer!), kollade mer film, ringde runt och pratade med massa roligt folk och somnade runt 4-5 kanske. Igår åkte vi in till strängnäs och dödade mer til tills det var dags att handla igen och åka tillbaka till stugan, lagade mat, kollade film, gick på promenad, kollade mer film och aa, typ samma som kvällen innan förutom att vi somnade ett antal timmar tidigare hahah... Sen imorse åkte vi hem, blev hämtad i strängnäs eftersom vi missade tåget :( menmen så kan det vara, jag har iaf haft en grymt härlig med underbara tjejer, tack så mycket! :D
Haha blev tyvärr inte så många bilder, knäppte en bild på våra chips hah men det kanske inte är så intressant att se (?) ;) Men iaf, när jag kom hem åt jag middag och sen somnade jag i någon timma tills det blev dags att gå till bror och titta på deras nyfödde underbara söta pojke :D jag är faster igen!!
Och nu är jag hemma igen, ska ta en låååång, varm dusch och sen ba mysa ner mig i min saknade soffa och glo på film resten av kvällen, puss ♥
Åååh, vill också ha en sån där liten :( men måste nog vänta några år till endå ;)

Världens godaste kycklingsallad!
Och så vårt snacks :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim