sant :)

Klubbor blir till cigg, läsk blir till sprit, cyklar blir till moppar.. Kommer du ihåg, då skydda sig betydde att ha hjälm på sig, när det värsta killar kunde göra var att ge en killbaciller, tiden när mamma var ens hjälte, då krig bara var en lek, den värsta känslan var när man skrapade knäna eller leksaken gick sönder, och hejdå bara betydde vi ses imorgon ..



Hej mina vänner, förlåt för den grymt dåliga uppdateringen idag men har helt enkelt inte orkat skriva något :) Det blev aldrig så att jag träffade Linnea idag men för att slippa sitta hemma hela dagen (som alltid) så följde jag istället med syster till sjukan, sen till affären där jag köpte ananas --> nyttig tjej! Mitt nyårslöfte går ganska bra, börjar idag! :D haha nejmen aa, sen åkte jag hem och lagade tacos till familjen och nu sitter jag här. Funtar på att dra på nån film och bara ligga och mysa i soffan resten av kvällen och sen gå och lägga sig tidigt ikväll så jag hinner vända tillbaks dygnet tills jag börjar praktiken igen! Låter helt underbart och en riktig 12-timmarssömn skulle sitta skitfint nu!
Så antagligen blir detta det enda ni hör från mig idag men vi hörs ju alltid imorgon igen ;) ni klarar er!
Hehe puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim