sista dagen imorgon.

Tjenna!
Haha börjar alltid mina inlägg likadant känner jag... ;) haha menmen, iaf, idag är det torsdag och jag har spenderat mina 8 timmar på praktiken idag igen vilket vart ganska skönt och lungt just idag. Imorgon är det sista dagen, känns lite sorgligt faktiskt men ska ändå bli lite skönt att komma tillbaks till skolan och få spendera varje dag med tjejerna i skolan, inte träffats på flera månader ju :o så ska bli skönt faktiskt! Men det kommer inte hålla länge, nästa vecka vid den här tiden är jag nog trött på skolan redan ;) haha
Iaf, när jag kom hem lagade jag middag och kolla på tv och nu sitter jag här och håller på att somna, mitt huvud känns jättetungt och vill undvika huvudvärk så ska ta en skön dusch och sen göra nått annat än sitta vid datan... så vi hörs mer imorgon, puss ♥
Några av tjejerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim