When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

Hejsan!
Som ni vet är jag tillbaka på praktiken och med det vill jag säga att jag endast är där 3 dagar till och att det gick assegt idag. Men samtidigt var vi klara med alla bröd o grejjer halv 10-10 vilket vi brukar va klara med 11-12 så kan ju bero på det med. Men iaf så gick det asfort att baka och grädda allt och resten av tiden skojade vi och drack varm choklad typ... hahaa men mysigt det med :D
Iaf, kom hem runt halv 3 och då lagade jag mig lite mat och kollade på dagens avsnitt av våra bästa år, och nu sitter jag här i min älskade soffa och hålller på att somna..igen vilket verkligen inte får hända för då mår jag dåligt resten av kvällen så nu ska jag öppna fönstret så mkt så jag kmr börja frysa och tända lampan här inne så jag inte kan somna :D haah smart tjej!
Känner att detta inlägg blev lite väl detaljerat så slutar här, hopppas ni alla har haft en bra tisdag!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim