word..

Jisses vad tiden går sakta ikväll då :o haha helt sjukt! Men det blir väl kväll snart iaf! Det har snöat som fan ute hela eftermiddagen, inte okej! Så trött på kylan och snön nu, det borde bli sommar nu! Har så många saker jag vill göra i sommar så det är helt sjukt! :o haha hoppas planerna går i verket bara och man slipper jobba hela sommaren ;)
Men aa, sitter och degar framför tv:n nu och kollar på I used to be fat på mtv, ganska intressant faktiskt och det är sjukt hur målmedvetna människor det finns.. Jag ska också bli sån!
Ska satsa sjukt på skolan nu, men en positiv attityd fixar det sig säkert, och med mina vänner kan man ha kul samtidigt som man pluggar! Och sen ska jag verkligen ta tag i träningen nu också, beach 2012 lixom ;) haha nejmen man kommer långt i livet med mål och en positiv inställning. Så nu blev jag SJUKT taggad på skolan imorgon, ska inte klaga! Haha nog om mitt snack om mål nu haha vi hörs mer imorgon sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim