4th of July

Hatar att gå upp på morgonen, fixa sig helt klar, gå till bussen för att åka till jobbet och busshelvetet inte kommer.. Asså shit, sl jobbar med service, se fan till att gå upp på morgonen så vi andra inte kommer sent -.-
 
Aja, när jag väl kom till jobbet flöt det på ganska bra, men när man slutar och det är bastu ute så blir man lite irriterad. Haha asså det är för kallt att ha shorts halv 6 på morgonen men det är fan för varmt att ha jeans vid 3, tänker inte ha med mig värsta ombytet heller :p
 
Kom hem iaf, åt nyttig mat (!) och kollade på 4 avsnitt av desperate. Nu ska jag ta en dusch och sen förbereda mig för sängen.. Imorgon blir det jobb först, sen efter det ska jag träffa Katjus och sen får det nog bli att packa lite också!
Hörs då, puss ♥
 
USA:s nationaldag idag. God bless America!♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim