ångest

9/7-2012 --> Tredje dagen hos kusinerna.
 
Godmorgon på er!
Idag är det måndag och tredje dagen vi spenderar här uppe i Norrland hos kusinerna. Igår var vi som sagt på marknad, sen åt vi middag och sen åkte bror hem. Jag och Frida åkte till hennes kompis och hämtade ett spel som resten av oss spelade sen mest hela kvällen. Haha satt även och läste om våra stjärntecken.
 
Idag gick jag upp vid halv 10 ungefär och så åt vi frukost och sen tog jag en dusch. Snart ska vi väl dra ut nånstans och sen får vi se.
Känner att jag får lite ångest här uppe då det inte finns så mycket att göra.. :/ men får försöka hålla mig sysselsatt!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim