det suger att behöva gå upp 4 när man har lov

2/7-2012 --> Massor att hinna med idag!
 
Hallådär! 
Idag är det måndag och jag har en hel del jag ska hinna med idag. Imorse ställde jag klockan att ringa runt 5 och när den väl ringde var jag rätt så pigg men lat som jag faktiskt är så går jag och lägger mig igen och somnar om. Vaknar igen runt 8 och tvingar mig upp. Ibland suger det att man inte är en morgonmänniska..
Börjar ju jobba imorgon och jag förstår inte hur jag ska kunna ta mig upp när klockan ringer klockan 4, några tips nån? haha men får väl göra mitt bästa. Får ju ändå betalt för dom timmarna jag är på jobbet :)
 
Annars har jag en del att göra idag.. Ska till tandläkaren på en sån där vanlig traditionell undersökning först, sen ska jag hinna träffa Katjus, snacka massa med henne och sen måste jag hinna skriva packlista samt fixa lite andra småsaker innan jag ska lägga mig tidigt idag!
Åker ju bort på lördag och är borta hela nästa vecka och så jobbar jag mellan 6-15 hela veckan och min fria tid vill jag ju umgås med folk, inte sitta hemma och planera ;)
Så det tänkte jag ägna mig åt idag! Men först är det tandläkarn och Katjus!
 
Fick även lite hjälp av syrran att fixa lite med mitt och Katjus "projekt" igår kväll, detta var liiite svårare än jag trodde :/ haha men det blir säkert asgrymt när allt är klart ska ni se :D
Hörs senare!
Tjing ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim