du är den finaste jag vet

7/7-2012 --> Framme i norreland!
 
Jahapp, 7 timmar i bilen avklarade sen några timmar tillbaka. Åkte vid 11 imorse och bror följde med så åkte med honom till strax efter höga kusten då jag bytte och körde resten av vägen.
Nu har vi suttit på verandan ända sen vi kom och grillat och fikat och pratat haha :)
 
Nu under tiden vi är här kan ni nog räkna med åtminstonde ett inlägg om dagen då jag loggar in på deras nätverk men sen när vi åker vidare till dalarna vet jag inte hur det blir eftersom jag inte lyckades få med mig trådlöst.
Men blogg.se appen är uppdaterad nu så nu funkar den igen, men är inte helt säker på att jag kommer ha nått 3G.
Men det visar sig!
 
Ska vara lite social nu igen, vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim