I had an eyegasm today

Tja!
Blogg appen strulade som fan igår hela dagen, vet inte om hemsidan gjorde det också.. sen när den väk funkar igen så kommer det upp flera hundra likadana.. -.- feta irriterande!
 
Efter jobbet idag åkte jag ner till stan och mötte katjus och agnes, gick runt och tittade lite och fick se några berömda ansikten.. ;) eyegasm!
Ska ta en dusch nu och sen börja förbereda mig för sängen, imorgon är det sista jobbdagen för min del sen har jag "sommarlov". Efter jobbet åker jag och möter katjus igen och vi ska ta oss till stan samt skopunkten :) så min dag imorgon är fullbokad den med. Bara 3 dagar kvar! ♥
Ha det gött, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim