If you can't get someone out of your head, maybe they are supposed to be there

Vet att jag tidigare idag sa att jag har ett för litet rum, men ändå har jag lyckats få ett ännu mindre rum, dubbelt så litet faktiskt. Bytte rum med syrran och måste säga att jag trivs mycket bättre såhär ;) Ligger nu i sängen och ska sova, imorgon är det upp 4 igen som gäller och första jobbpasset på sista jobbveckan! Efter denna vecka väntar massor av roligheter, speciellt eftersom jag troligtvis får lönen för dom två första veckorna i slutet av denna vecka. En sak på min prioriteringslista är gymkort, så då jävlar ska här bli förändringar! Puss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim