In orsa

Hejsan på er!:) Sitter i stugan, kollar på regnet och väntar på mat, grillat idag ;) Kom fram igår nån gång, checka in och åkte direkt till donken i Mora och käka smabbmat på donken, sen åkte vi vidare till orsa yran! Imorse gick vi upp vid 9 och åt frukost, sen fixa vi oss och åkte till Mora och gick i affärer, fick med mig en kofta och en velourdress som jag måste åka och byta imorgon eftersom dragkedjan var trasig :/ aja! Ska sluta nu, mitt 3G är inte det bästa här men ska passa på medans jag har något! Kan inte ladda upp bilder heller så får bli bildlösa inlägg tills jag kommer hem! Har även fått en väldans rolig grej inbokat den 16 augusti också, härligens!:D Aja, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim