Be your own hero

Tjaa!

Har märkt att uppdateringen inte har varit den bästa nu under lovet men när det inte händer så mycket i mitt liv just nu (haha) så blir det inge roligt att blogga och då får bloggen lida lite tyvärr. Prioriterar inte bloggen först heller nu under sommaren då jag har valt att njuta så mycket jag bara kan och inte heller sitta inne så mycket. 
Vädret däremot lever inte upp till mina förväntningar alls, regn och inte ens en riktig sommarvärme ute. Vad är det här egentligen?! Det är meningen att det ska vara varmt på sommaren!

Wellwell, imorse vaknade jag runt 12-1 och runt 2 blev jag upphämtad av Jenny och så följde jag med ut till landet där jag var barnvakt åt lilla sötisen medan de jobbade :) vet inte riktigt vilken tid vi åkte hem men nu är jag nyduschad sen några timmar tillbaka och har precis kollat på två avsnitt av desperate.
Ska inte göra så mycket mer idag utan ska nog krypa ner i sängen och sova. Imorgon ska jag träffa Katjus innan hon börjar jobba, var ett tag sen.. ;) hehe så vi hörs mer imorgon!
Natti ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim