be yourself

Appen fungerar fortfarande inte så det kommer bli lite glest med inlägg tills den fungerar igen! Men jag skriver när jag har tid och sitter vid datan, det är ju sommar så vill inte spendera min tid framför datan precis :)

Men iaf, igår "kväll" åkte jag ner till stan med katja och åt glass på marenbryggan i solen, sen bestämde vi oss för att åka upp till stockholm och leta reda på storbildsskärmen och se på fotbollsmatchen mellan sverige-england (england vann dock med 3-2) men vi hittade den inte, helt sjukt! haha det var inte bara vi som leta efter den heller ;) Så efter ett tag åkte vi tillbaka till stan och kollade slutet av matchen på maren på den storbilden :)
Kom hem vid nån tid haha men vi hade sjukt kul iaf! Somnade direkt när jag kom hem och vaknade nu för en timme sen kanske.

En dag som denna med regn och skit behövs ibland, perfekt dag för städning, tvättning och filmtittande så det ska jag ägna mig åt idag! :)
Hörs mer senare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim