I can't get you off my mind

28/6-2012 --> Äntligen ny design!

Ääääntligen har syster fixat en ny design åt mig, det var på tiden... hehe känns bra!

Idag är det torsdag och imorse gick jag upp, fixade mig och åkte iväg och plockade jordgubbar med mami, sen övningskörde jag och hämtade pappa från jobbet och sen åkte vi hem. Jag satt på en avsnitt av desperate och sen åt vi middag, efter det efterrätt, jordgubbar med vaniljvisp! :) Muuuuums.
 
Sen var det tänkt att jag skulle ner till o'learys igen och hälsa på katjus men jag hade verkligen ingen ork för det så jag har suttit hemma hela kvällen och kollat på desperate och tänkt en massa :p ahaha inte bra.
Nu ska jag ta en dusch och sen kolla ytterligare ett avsnitt innan det är dags för sängen, imorgon ska min lilla bebis till veterinären för vaccination, haha får väl se hur det går ;) 
Tjing ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim