my cutiepie

Hejsan!
Igår "kväll" mötte jag upp Linnea och vi träffade Erika och Ajla som vi inte träffat på ett år snart och "pratade ut" om allt och det var faktiskt sjukt skönt och vi hade faktiskt ganska trevligt!
Efter det mötte jag upp Katjus och vi drog ner på stan och gick en liten promenad, hann se en massa packade studenter också ;) hahah sen åkte vi hem, vet inte riktigt hur mkt klockan var men när jag kom hem smsade jag liite med f och katja innan jag till slut somnade.

Idag är det lördag och jag gick upp typ 9, tog en snabbdusch och sen fixade jag klart mina desserter innan "släkten" kom hit på¨syrrans studentfika. Vid tvåtiden åkte jag med bror och hans familj ut till deras landställe där vi vart kvar till typ 8 då jag fick skjuts hem.

Just nu sitter jag typ och tänker på sånt jag egentligen inte borde tänka på men wtf jag kan inte sluta, finns inget att göra :/ så får väl göra det!

Slänger in en bild på min dessert sen, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim