seeing a spider isn't a problem. It becomes a problem when it disappears.

Det vart en helt okej lördag igår trots allt, och trots att det var svinkallt (vinter?), regnade och blåste som fan!
Kom hem runt 12 som ni märkte efter mitt inlägg och låg och smsade lite till med fina människor innan jag somnade runt halv 2-2 :)

Idag är det söndag vilket innebär städ- och slappdag! Och idag ska jag faktiskt försöka ta tag i allt plugg jag har kvar så jag slipper tänka på det sen!
Bara 4 praktikdagar kvar och jag är faktiskt sjukt taggad inför lov, även fast vädret inte är med oss. Det tycker jag dock är väldigt tråkigt :/
Så ska väl börja nu om jag ska hinna städa rummet och plugga klart alla hundratals uppgifter innan denna dag är slut!
Puss på er och vi hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim