Sjukt stort jävla grattis!

Fyfan vilken dag säger jag bara!
Jag och katja drog ju till skolan imorse tsm med koppen och jimmy och förberedde/dukade i ordning för treornas studentlunch, sen kom dom och vi serverade dom. Det va faktiskt sjuuukt kul och aa, bläcka på mig lite :/ hahaha och alla va typ svin packade :p
Efter de hade ätit klart gick vi ut och kollade på utspringet, fan jag är så himla avis!!
Sen tog vi bussen ner till stan och kolla när de åkte flak, shit asså jag lovar vacksta va dom som kötta mest och va mest taggade, sååååååja!

Aja bara 2 år kvar så, sen jävlar ska de röjas!

Stort jävla grattis och lycka till nu tjejer och killar, vissa är det skönt att slippa men andra kommer man sakna sjukt:(
Men förhoppningsvis kommer vi stöta på varann! Hehe puss på er, sup lungt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim