spännande, spännande!

Hejsan på er!
 
Igår hittade jag alla säsonger och avsnitt av desperate housewives på internet så det fick bli min sysselsättning igår kväll, hann se på 3 avsnitt av första innan jag somnade ^^ haha men det ska jag fortsätta med ikväll! :)
 
Imorse vaknade jag runt 10 och runt 12 mötte jag upp Katjus på stan där vi satt vid maren och planerade lite, vi har ett litet "projekt" på gång och det kan nog bli riktigt kul detta för dom som är intresserade! :D spännande!
Sen satt vi där vid maren någon timme, åt lunch/middag på donken och sen gick vi runt lite på stan, såg även några kända ansikten igen ;) alltid trevligt!
 
Kom hem för några timmar sen då hon började jobba halv 4 och nu sitter jag här, ska väl alldeles strax följa med mamma till affären och sen ska jag kolla på desperate och börja förbereda lite inför mitt och katjas intressanta projekt (om man kan kalla det så?) 
 
Det var allt från mig just nu, vi hörs senare!
Tjing ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim