världens bästa men skummaste dröm inatt!

Tjenatjena!
Igår var det lördag och jag var hemma och slappade ända tills typ 5 då jag tog tåget och mötte upp Katjus i Älvsjö, därifrån tog vi bussen till heron för att glo på film! Vi hade inte bestämt oss vilken vi skulle se innan vi åkte men sen vart det Snow white and the huntsman. Filmen var bättre än jag trodde den skulle vara så inga bortkastade pengar här inte ;) hehe men vart lite skrämd ett antal gånger under filmens gång då jag hoppade högt i stolen haha! Och Katja ba satt o skratta åt mig :/ hahahah.
Kom hem runt 1-halv 2 kanske och somnade ganska direkt faktiskt, efter att jag plockat en fästing på benet.. fyfan asså va dom är äckliga!! :(
 
Söndag idag och jag sitter här och väntar på barnen. Lea och Melvin kommer nämligen hit snart och ska vara här någon ´timme innan vi ska ut till landet :)
Så där kommer jag spendera min söndag med!
Tjing ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim