fighting for peace is like fucking for virginity.

Förlåt förlåt förlåt för den ur usla uppdateringen den här veckan och jag har ingen speciell ursäkt till varför jag inte bloggat heller. Har helt enkelt prioriterat annat före bloggen. Men ska försöka så gott jag kan att berätta vad jag har haft för mig i veckan!

I tisdags var jag på stan med katja efter skolan då såklart och till sist hamnade vi på mimmo's där vi satt i många timmar och bara pratade om allt och ingenting, kollade på en väldigt fin rumpa som tillhörde en väldigt snygg kille! ;) skämt åsido. Sen promenerade jag hem och när jag kom hem duschade jag och la mig direkt typ.
Igår (onsdag) var jag och katja ute på mer äventyr och då kom jag hem halv 11 så då orkade jag inte heller blogga utan duschade och la mig direkt!
Idag däremot så är det torsdag och jag tar mig i kragen och slänger iväg ett litet inlägg såhär på kvällskvisten. Fortfarande lock i örat vilket är sjukt jobbigt så kanske måste kolla upp det snart. Annars är jag nöjd över det fina vädret bortsätt från att det blåser svinkallt :/ menmen. Förövrigt är jag noll taggad på att dra ut på praktik veckan efter nästa vecka. Asså jag orkar verkligen inte haha vill vara i skolan :( Annars så har jag vart duktig och pluggat för första gången hemma den här terminen, yay! Men som ni vet så sparar jag allt till sista minuten så nu är det stressigt som fan inför sista veckan i skolan! Tänk, jag går en vecka till i skolan och nästa gång jag kommer dit går jag i tvåan (förutom när vi ska in dit o skriva nationella prov dårå) :O Helt sinnessjukt va tiden går snabbt!
Nu ska jag inte sitta här o skriva massa ointressant skit mer utan ska sysselsätta mig med att kolla veckans avsnitt av big brother, hörs senare mina vänner! Och jag lovar att det inte dröjer såhär länge innan nästa gång! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim