kan säga att det känns att jag lever..

hos läkaren igår sa dom att jag måste ta hostmedicin för det finns en chans för lunginflammation annars, och det är ju klart att jag inte vill ha det så måste väl pina i mig det.. för att göra det lite enklare blandade jag det med chokladpudding som jag ska äta snart och jag ber till gud att det inte smakar hostmedicin för då kmr jag inte få i mig det. Men jaja, idag har jag mått sjukt dåligt haha nästan 40 graders feber, hosta som fan, täppt i näsan, kallsvettas, ja you name it! Haha så har knarkat ipren, hosttabletter, cola, halstabletter och nässpray hela dagen.
Men nu tjatar mamma om datan då jag inte orkar starta min egen så vi hörs när vi hörs, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim