SJUKT LYCKLIG!

Idag mår jag bra som fan! Ingen och då menar jag INGEN ska få förstöra det här för mig nu! Det är fredag, första veckan på lilla maräng är avklarad och jag är så sjukt nöjd! Efter jobbet gick jag förbi andra bagerit och prata med dom lite om jobb och inväntar ett samtal från chefen! Sen satt jag och väntade i 40 minuter på katja i järna haha men snackade med Linnea under tiden så tiden gick lite fortare :D
Sen började det hagla och vart kallt men jag klarade mig hem ändå, haha har ätit och nu kollar jag på degrassi. Och om jag inte hörde helt fel så åskade det förut med :o fast ´kanske bara är mitt önsketänkande, haha som ni vet så älskar jag åska!
Men jaa, ska sluta här. Men vi hörs sen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim