ta hand om varandra.

Tjatja!
Måndag idag och jag har varit i skolan och ni fattar inte hur bra det kändes. Haha alla säger att de vill bli sjuka bara för att få vara hemma från skolan men det finns inget segare än att ligga hemma hela dagarna helt själv.. Och eftersom jag går i en så bra skola så tycker jag faktiskt om att vara i skolan, till skillnad från andra ungdomar! En sak som däremot är mindre kul är att vi drar ut på praktik igen om 2 veckor... mindre kul. Haha det är ju på sommaren man vill va i skolan så man kan ligga ute på gräsmattan o plugga lixom!
Men iaf, idag är det riktigt vårväder ute. Conversen, vårjackan och finaste vädret hittills, och riktigt varmt och skönt också! Sånt gillar vi! :D hoppas det fortsätter så.
Men nu ska jag kolla lite på tv och njuta av min måndagskväll och smälta de som hände i skolan ;) haha puss på er och ta vara på varandra!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim