you have no idea how fast my heart races when I see you.

Hejsan vänner!
igår var det fredag och skolan gick assegt, alla tjejer var sjuka förutom jag och katja, elin var i skolan fast hon mådde asdåligt.. stackare :( Så aa, vi var typ forever alone men vi hade så galet kul ändå! ;)
Efter skolan åkte man hem och åt middag och kollade på de sista avsnitten jag missat av bb, sen läste jag ganska mkt i boken som vi ska läsa i svenskan så den är utläst snart!
Idag är det lördag och dagen har spenderats i vår fina huvudstad med katja, vi gick runt och kollade på folk och åt en välbehövs lunch på donken (haha längesen!) sen har vi pratat massor om allt som har med livet att göra, haha sjukt asså älskar att prata! :D Kom hem för kanske en timme sen och nu ska jag kolla gårdagens avsnitt av bigbrother, sen ska jag bara chilla för imorgon ska vi ut på nya äventyr! Berättar vad som händer senare sen ikväll eller imorgon.
Men talk to you later, lägger in massor before I die bilder också nu dirr. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim