ÅH, ikväll är jag lycklig!

Kom typ precis hem, har bara hunnit byta om och öppnat en cola. Vid 1 idag åkte jag och katja upp till gröna lund där vi skulle checka in LMFAO, men vi köpte åkband så vi kunde fördriva tiden (onödigt som fan) haha men vi åkte typ 3 saker för det var så sjukt kallt och så SJUKT mycket folk så aa. Vid typ 18:30 var det någon som sa att de inte släppte in fler för det var redan för mycket folk, haha och de börja inte förns 8 så tycker synd om de som inte kom in (not) ;) hahahah jaja all den där kylan och allt var fett värt för fyfan vad vi hade kul. Dansade, sjöng med och ja, fyfan! Även fast vi blev armbågade några ggr och fick cola över hela oss typ så hade vi en sjukt bra kväll.
Det är en sjuk kick att stå där och höra basen dunka och se dom där killarna som är så sjuuukt sexiga och ba stå där och dansa och sjunga, ååh lycklig! Har nog aldrig dansat så mycket i hela mitt liv haha säger bara.. tjejer; ni borde följt med!!
Lägger in några bilder, dock är de inte mina för jag hade inte tid att stå med mobilen och fota ;) haha bilderna är från fb!






YEAH BABY!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim