domarna har inte gjort någon som helst nytta på isen idag, åk hem och sov med er!

Säger såhär, INGENTING kan beskriva hur jävla förbannad jag är nu. Sverige inledde matchen med 3-1 och allt var frid och fröjd.. MEN det brast när en ryss (yemelin) körde upp klubban i magen på franzén med flit (spearing) utan att domaren gjorde nånting. Där borde ryssen fått 5 minuter + matchstraff, tyckte både jag, fansen, jidhe, wikegård och kommentatorerna. Men domarna är så fega så de bara ger 2 minuter. Efter det kom ryska målen ett efter ett och domarna gjorde inte ett skit åt alla fula tacklingar mot sverige. Det krävdes en bruten näsa (även denna gången på Franzén) för att de skulle ge en femma + matchstraff, helt sinnessjukt om ni frågar mig.
Det värsta är att ryssfittorna inte ens spelar shysst, stick hem till ert land och bråka, kom fan inte hit. Och jag hoppas för allas bästa att kvällens domare har dömt sin sista match, det blir bäst så för alla.
På bild; Erik Karlsson som inledde matchen 1-0.
Nu ska jag lugna nerverna och krypa ner i sängen, imorgon taggar vi till för sverige-italien i globen! Hörs mer imorgon.
Tre kronor kommer alltid vara vinnare, no matter what!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim