fan vad jag längtar tills säsongen drar igång!

Usch, alltså kanske borde kolla upp mitt illamående snart alltså.. så fort jag tittar på mat börjar jag må illa som fan, undra hur det ska gå när jag ska servera värsta trerätters den 8 juni på treornas studentlunch, hoppas jag inte spyr mitt i allt.. ;) skämt åsido.

Annars så har jag känt att mina inlägg vart ganska deppiga på senaste tiden och det kan ju bero på att jag inte mått speciellt bra jag heller av lite olika anledningar som jag inte tänker ta upp här. De som behöver veta om det vet, ni andra behöver inte veta det.
Men nu har jag bestämt mig att mitt humör eller mående inte ska gå ut över bloggen för jag vet av egen erfarenhet att det inte är kul alls att läsa sånt, så happy thoughts :D

Idag är det lördag och bortsett från att jag mått illa idag med så vaknade jag imorse, tog en dusch och fixade mig och sen följde jag med syster till stockholm där hon skulle tatuera sig, sen så gjorde vi lite andra grejjer också. Kom hem runt 6-7 om jag minns rätt (?) då vi åt middag. Nu sitter jag här och ska alldeles strax titta på bigbrother samtidigt som eurovision är på i bakgrunden och hoppas på att sverige tar hem hela skiten i år för hon är verkligen awesome! :)

Vi hörs kanske mer senare eller imorgon, puss på er!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim