för jag vill bara känna på din kropp kropp hela natten

Var iväg tidigare till stan med katja för att få komma ut lite och inte bara ligga hemma hela dagen. Det var riktigt fint väder ute och trots att jag mådde lika illa som tidigare så hade vi trots allt ganska mysigt på stan! :) Hade inte ätit någonting på 24 timmar (senast var igår vid 3tiden) så kände att jag var tvungen att få nått i magen så köpte en smörgås på nancy's och jag fick i mig hela trots att det kändes som den skulle komma upp igen, men klarade mig! Kom hem, la mig i sängen en stund innan jag hoppade in i duschen.

Får se om jag drar iväg till jobbet imorgon och försöker iaf, det beror helt på hur jag mår när jag går upp! Hoppas på det bästa!
Ska krypa ner i sängen nu, kram!


Norlie & KKV - Där jag hänger min hatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim