happy mothers day ♥

Här sitter jag nu igen, återigen med huvudvärk och tro det eller ej, en halvt sönderbränd kropp. Jag skojar inte haha jag var ut till parken med katja imorse runt 1 och låg där till typ 5, så på nått jävla vänster så är min vänstra sida helt rööööööd. Haha ajaj men får hoppas att det lägger sig! Sen är mitt face också helt rött hahaha. Aja mys hade vi iaf med jordgubbar och härligt prat!
Innan det bakade jag en chokladtårta dagen i ära och städade mitt rum.
Nu har jag så himla ont i huvudet så ska nog avsluta och krypa ner i sängen och smsa lite innan jag somnar, imorgon är det en ny praktikdag, nu återstår det bara 9 praktikdagar innan det är sommarlov + några dagar i skolan ;) wiiiiiie.



Idag är det morsdag och jag vill passa på att gratta min egna kära mor. Även fast jag inte visar det så ofta så är du ändå min mamma, min klippa och jag älskar dig över allt annat! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim