har du problem med mig? visst, men ta det med mig istället för med någon annan

Hej!
Precis hemkommen från stan där jag gick runt lite med katjus! Tidigare idag var det jobb som vanligt, "lill-lördag" idag och jobbet har faktiskt gått asbra!
Slutade runt 2 så åkte hem och kollade lite tv i väntan på att katja skulle komma hem.

Nu har jag precis duschat och ska alldeles strax kolla på gårdagens bigbrother, suger att det är slut på söndag..:(

Menmen på tal om annat så lyckades jag somna igår trots mina problem med att solen lyste, haha så mina problem vart lösta trots allt ;)

Ska kolla bigbrother nu och hoppas på att jag kommer i säng samma tid ikväll! Puss på er ♥



Jag älskar dig bästis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim