I love you, my bed <3

Godmorgon!
Idag känner jag mig sådär borta i huvudet och helt yr men det är trots allt torsdag så jag får bita ihop och gå till jobbet ändå!

Efter imorgon är det bara 4 dagar kvar på praktiken och ni anar inte hur skönt det är! Även fast jag har världens bästa praktikplats typ och det känns skönt att jag ska vara kvar på samma ställe nästa period så behöver vi alla lite ledigt och det ska bli gryyymt skönt med sommarlov!
Det jobbiga är att gå upp såhär tidigt, ocj efter 10 veckor har jag fortfarande inte vänjt mig ;) haha men ska äta upp min frukost nu som består av vattenmelon och fil och sen dra till jobbet!
Puss


Kommentarer
Postat av: Katja

Kul att du får vara kvar på din plats! ;D

2012-06-01 @ 17:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim