Ibland är det tufft..

speciellt när man kollat klart halva bb avsnittet på datan och allt startas om, då blir man irriterad och stänger av hela skiten! Haha de va exakt det jah gjorde för ett tag sen!

Just nu ligger jag nyduschad i sängen och smsar med ett par underbara människor, + att jag "taggar" till skolan imorgon.
När jag vet hur bra väder det är ute och kommer bli så blir jag lite ledsen för jag har inte ett enda klädesplagg som är anpassat för det här vädret.. Känner att sommargarderoben snarast ska fyllas på med en massa fint!! Men tills dess får jag väl gå med mina vinterkläder ;) haha nejdå ska nog hitta på nått.

Men nu ska jag sova så vi höres imorgon, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim