I'm not ignoring you, I'm just waiting for you to talk to me first

Hejsan!

Igår innan jag somnade satt jag och läste igenom gamla inlägg på bloggen, bland annat från förra sommaren och jag kunde inte hjälpa att bli lite förvirrad, besviken och aa. Jag var så glad då, eller iaf vad det står i inläggen. Nu för tiden är jag sällan sådär spralligt glad, men jag försöker bättra mig och det börjar närma sig!

Dagen annars då, torsdag idag och jobbet gick bra igen, bara det att jag hade lite ont i magen ett tag på förmiddagen där men det gick över efter ett tag! Sen fick ni ju se mina fina bakverk också ;)
Efter att jag slutat blev jag upphämtad och så åkte jag hem, lagade middag och satte mig och kollade på tv. Nu har jag precis kollat klart på gårdagens bigbrother och nu ska jag väl snart krypa ner i min varma säng!
Annars då, tagga fredag imorgon och äntligen helg, nu är det bara 5 dagar kvar på praktiken innan sommarlov, niiiiiiiice! :D

 Min helg;
Fredag: Först jobba och sen efter det träffa Katja, vet än inte vad vi ska göra men nått skoj blir det väl som alltid ;)
Lördag: Heldag med mami i stockholm, ser faktiskt fram emot det! Det är ju trots allt inte så ofta det händer så det ska bli kul.
Söndag: inget planerat men hittar väl på nått, får försöka få de sista plugget gjort!

Vi hörs imorgon mina vänner, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim