JAG ÄLSKAR DIG KARLSSON!!

Åååh asså fyfan vilken härlig kväll! Kom hem från globen för inte allt för längesen och har precis kommit ut från duschen!

Matchen mellan sverige och lettland vann vi med 4-0, åter igen en asgrym pch duktig Victor Fasth som håller nollan och Loui Eriksson, Jakob Silfverberg, Henrik Zetterberg (Zäta) och saknade Johan Franzén som stog för våra fina mål! Va kul att ha bäckis tillbaka också må jag säga!

Men matchens höjdpunkt var ändå bråket mellan Erik Karlsson och nån från Lettland. Började med att båda fick en varsin tvåminutare i utvisningsbåset, sen så fort Karlsson vänder ryggen till så attackerar denna lettare honom bakifrån (pussy) och vill bråka, men det slutar med att det är Karlsson som trycker ner honom på isen och lettaren får 5minuter + matchstraff! Karlsson därimot klarade sig från utvisning, hörde publikens jubel och ett fullsatt globen som skrek ; Karlsson, Karlsson!!! i hans ära. Och jag säger bara, FYFAN VA KUNG DU ÄR ERIK, jag vart helt frälst och kände adrenalinet komma när man såg allt från tredje raden! Helt sjukt, vilken jävla lirare alltså!<3

Måste ändå säga att det va sjukt fegt av lettaren att hoppa på bakifrån, fan visa lite stake förfan!
Och att resten av vm spelas i Finland behöver jag inte ens nämna :((

Ska hoppa i säng nu och försöka sova, har två nationella imorgon. Woops, hahaha får försöka iaf ;) hehe godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim