Några snabba!

Jag tror att jag börjar bli deprimerad, på riktigt då. Kan inte äta längre, har inte lust med någonting, får tvångstankar och allt känns ovärt. Sjukt läskig känsla faktiskt och jag skulle göra vad som helst för att slippa det. Lättare sagt än gjort dock, men varje dag försöker jag genom att göra saker jag tycker om att göra, vilket nästa grej är imorgon kväll!

Hockey har på senaste tiden blivit mitt största "intresse" om man kan kalla det för det ;) hehe känslan när man sitter på läktaren och ser hur spelarna åker in på isen precis innan matchstart och man verkligen ser hur taggade de är. Adrenalin kicken, glädjen när målen kommer, glädjen av att gå hem som vinnare, när man ser hur underbart glada killarna blir efter vinst och så mycket mer! Helt underbart!♥

Jag älskar skolan, haha eller älskar och älskar. Kan istället säga såhär, är hellre i skolan än på praktiken. Men ska inte säga att jag har tråkigt på praktiken, oftast är det faktiskt ganska kul. Klart att man har tråkigt ibland också men ändå så är jag hellre i skolan med tjejerna och umgås, speciellt nu när det är en så här fin åstid och skolan ligger så fiiiiint!

Haha jag fyller 17 på torsdag, STANDARD! ;)

Jag och Katjus har två till hockeymatcher att se fram emot innan SSK:s säsong startar. Både imorgon (sverige-lettland) och på onsdag ( Battle of Legends --> Tre Kronor - Gazprom Export (Ryssland) )

Ska inte ljuga, vi har en heeel del puddingar i landslaget, bl.a. Erik Karlsson, Gabriel Landeskog, Jakob Silfverberg, Calle Järnkrok, Joel Lundqvist.. Ja listan kan bli lång haha men sen har vi ju Zäta som är så sjuukt cool och Franzén också! (dock inte därför jag kollar hockeyn, kolla 4 steg uppåt!)


Joel Lundqvist


Erik Karlsson


Gabriel Landeskog


Några av alla på bild, gulligt va? ;) haha nejdå, ska ta en dusch nu och sen kolla lite på tv innan jag kryper ner i min sköna säng så jag får min skönhetssömn. Imorgon är det dags för HOCKEY igen!!! :DD Sjukt taggad!

Puss på er mina fina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim