Sorry, no update

Godmorgon mina vänner!
Sorry för noll uppdatering igår men det bara blev så :) först gick jag upp och fixade mig och sen gick jag till boda där jag träffade katja och evelina för mycket snack! Kallt som fan var det men sen vid halv 5 gick jah hemåt och mötte linnea. Vi gick till mig och lagade nudlar och kollade bigbrother. Sen gick vi och köpte chips, godis och läsk innan vi gick hem och kollade på skräckfilm. Vi var ensamma hela kvällen eftersom resten av familjen var till borås o hämta maddes råtta. Vi kollade iaf på Insidious som är lika jävla äcklig varje gång man ser den och sen kollade vi igenom en jävla massa gamla bilder och videoklipp! Haha har inte skrattat så mycket på riktigt länge ska jag tala om för er!!

Haha snart ska hon ta bussen och då ska jag hoppa in i duschen och sen fixa mig för att träffa katjus igen :) får se vad vi hittar på men ska nog iaf till stan en snabbis och köpa ny mascara!

Så vi hörs mer senare, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är en katt, igen råtta. :)

2012-05-21 @ 00:38:00
URL: http://rednaldron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim