underbar kväll

Kom hem för typ 2 timmar sen kanske om jag inte är heeeelt ute och cyklar! haha jag och katja gick till jätten först och köpte glass vilket jag inte borde gjort, för fick grymt ont i magen efter :( menmen sen satt vi där och snacka och skratta och gick runt och aa, hade det trevligt! När jag kom hem hoppa jag direkt in i duschen så nu är jag i stort sett klar för sängen.
Känns som det är bara tisdag imorgon eftersom jag var ledig måndag och tisdag men det är ju faktiskt torsdag, skööönt! Och imorgon ska vi till skolan och skriva uppsatser hela dagen, känns som jag kommer faila och inte ens klara av att sitta en timme.. men det löser sig, hoppas jag ;) haha
Ska kila vidare nu, puss
image description
Har märkt att jag har jätteblåa ögon ;o haha coolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim