When you miss someone the most, it can get only get better.

Hehe efter gårdagens alla händelser så fick jag äntligen sova ut imorse, gick upp vid 12 tror jag och fixade mig direkt. Sen övningskörde jag med familjen till åkers där vi kollade på systers hus, fett sugen på att bo i hus själv! :/ menmen det var fint! Efter det åkte vi till affären och sen körde jag hem igen! När vi kom hem lagade vi middag och nu har jag precis kollat på gårdagens bigbrother och läst lite vänners bloggar :) Ska sätta på musik nu och hitta på något haha, kanske kolla hockey? Hockey VM började ju igår och Tre kronor vann med 3-1 mot Norge, såååja Sverige!! Och med Jakob Silvferberg så kan det bli ganska bra dehär, han gjorde ett av målen igår!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim