Den förlorade sonen är hemma

FORZA TÄLJE!
Nä jag skojar bara, eller det är ju sant!
Match ikväll i axa, SSK-Tingsryd som slutade 4-3 till oss. Men om domarn hade gjort sitt jobb på rätt sätt hade vi vunnit med 4-1. Jävla klåpare, hittat jobbet i flingpaketet?! Gå och lägg er..
Iaf kvällens målskyttar: Andreas Hjelm x2, Matt Read & Ziga Jeglic.
En riktigt bra match enligt mig, förutom domarna som fuskade som satan..-.- annars så helt okej :)
Read och Hagelin tyckte jah gjorde en riktigt bra hemmadebut också.
Hagelin stod för två assist och den farten han har på isen, shit! Har nog aldrig sett någon åka så fort, klockrent!
Dessa två spelare gjorde enligt mig en ganska så stor inverkan på kvällens match, tillsammans med fleury så spelade dom riktigt bra!

Aja slutpratat om den matchen, har precis duschat och nu ska jag krypa till kojs. Sjukt trött efter dagens bravader och imorgon vankas det jobb igen.
Puss på er alla ssk:are :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim