heja heja heja tälje!

Åh vilken underbar kväll!!
Praktiken är slut för hösten, vi vann matchen och jag är bara allmänt glad! Att spendera en fredagskväll i templet är det bästa som finns!
Aja, efter att troja kvitterade till 3-3 med bara några minuter kvar av tredje perioden släcktes hoppet och jag trodde det var kört för den här gången, MEN allas våra älskade Robban reducerade till 4-3. Matchens hjälte om man frågar mig!! Kan inte beskriva känslan när den pucken var nätad, vart så otroligt lättad, glad och varm i hela kroppen!!
Matchens målskyttar;
1-0 --> Emil Lundberg
2-0 --> Matt Read
3-0 --> Carl Hagelin (även utsedd till matchens lirare, välförtjänt!)
4-3 --> Robert Carlsson
 
Alltså det är så roligt att titta på hagelins skridskoåkning, när det väl gäller så är han som en raket på isen, thörnberg är en tuffing han också, och robban, vilka tacklingar!
 
Aja vi vann alltså matchen med 4-3, ytterligare 3 poäng och ett steg närmre toppen. Hahaha Katja, vad säger du om L:s utrustning? SEXY!
 
Hemma nu och ska hoppa in i duschen, sen ska jag nog kolla lite desperate eller bara slå på en rulle och smsa med finaste ♥
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim