JAG ÄR KÄR

Herregud! Jag är i extas just nu, svävar på rosa moln högt upp i himlen. Dags att komma ner till verkligheten igen Carro!
Men asså seriöst, jag är världens lyckligaste. I NHL håller jag på Rangers, och är typ världens största "fan" haha åt Hagelin som ni kanske har märkt tidigare.
Idag var Carl Hagelin i egen hög person + Matt Read (som btw är sjukt lik Kurt Davis som spelade förra säsongen) backstage efter matchen och skrev autografer. Haha och ni känner mig, var tvungen att gå dit! Haha tog bild med båda två och sen fick jag världens mysigaste kram av Hagelin. Så ni kan ju förstå att jag är lycklig nu!!! Tänk er hans blonda, långa, blöta hår som nudda min kind.. Hahah åh jag är galen jag vet men FYFAN VA SEXIG HAN ÄR!!
Och bara för att jag är så snäll så tänkte jag att ni skulle få ta del av deras skönhet ni med, ignorera mig bara ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim