Klättrat över Mora med tre färska poäng och usla domare!

Okej ska försöka samla mig efter min extrema crush här och ge er min version av matchen mellan SSK-Mora!

Börjar med målskyttarna;
1-1 --> Carl Hagelin
2-1 --> Emil Lundberg
3-1 --> Carl Hagelin (öppen bur)

Femte raka segern, 3 viktiga poäng och kör om Mora i tabellen! Skön match, den va lite spännande men inte som jag förväntade mig dock. Angående Anze Kopitar så la jag inte märke till honom riktigt. Han va typ som vilken hockeyspelare som helst, kan absolut inte mätas med våra nhl-killar iaf.
Och när dom visa på jumbotronen att de va just Hagelin och Read som skulle va backstage så hade jag faktiskt lite svårt att koncentrera mig på själva matchen ska jag erkänna ;) haha
Men aa så kan det gå ibland, somnar iaf lycklig;)

Sen den där jäkla domaren alltså! Lundberg fick en tvåminutare fast han egentligen inte gjorde nått fel. Men inte fan fick Moras kille utvisning fast det var han som slogs och höll på. Äckel fitt domare, sök nytt jobb förfan!

Aja har precis duschat och nu ska jag lägga mig och försöka få lite sömn, är så sjukt glad och exalterad så det återstår att se om jag lyckas ;)
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim